نورانورا، تا این لحظه: 11 سال و 7 ماه و 14 روز سن داره

دختر ما نورا

تولد دخترمممممممممممم.

1391/7/5 13:53
نویسنده : زهرا
369 بازدید
اشتراک گذاری

نورا جان تو توی اولین ساعت بامداد 1 مهر به دنیا اومدی عشق من.

31 شهریور ماه بود که من نماز خوندم شام خوردم . و داشتم موهام را خشک می کردم مادر جون و بابا یی داشتند شام می خوردن که من احساس کردم داره شکمم درد می گیره رفتیم بیمارستان و فهمیدم که موقع به دنیا اومدن گل دخترمون. من و بابایی بسیار خوشحال بودیم . من و بابایی دائم از خدا می خواستیم که تو سالم به دنیا بیایی و نیازی به رفتن توی دستگاه را نداشته باشی . خدا روشکر دخترم سالم بودی من موقع زایمانم به امام زمان متوسل شدم یه احساس عجیبی داشتم نورا دوست داشتم زود تر ببینمت عزیزم با شنیدن صدات هنگام  عمل و دیدن چهره ی پاک و معصومت بغض گلوم را گرفت . عزیزم . روز متولد شدنت عزیزم برای من و بابایی قشنگ ترین روز توی عمرمون بود عزیزم عاشقتم خترگلمو

وزن به دنیا اومدنت 2700 بود خداروشکر که سالم به دنیا اومدی این هم یه عکس از زمان تولدتعکس روزی که به دنیا اومدنت عشق من

پسندها (0)
شما اولین مشوق باشید!

نظرات (0)